Outsourcing IT - Obsługa informatyczna firm i instytucji


     Awaria systemu informatycznego w szczególności sieci komputerowej zwykle ma miejsce w najmniej oczekiwanym momencie powodując ogromne straty finansowe. Jednocześnie, większość małych i średnich firm nie może sobie pozwolić na utrzymanie swojego własnego działu IT, który często jest bardzo kosztowny i nie gwarantuje odpowiednio wysokiej jakości świadczonych usług opieki informatycznej. Dodatkowo, utrzymanie kosztów stałych w przedsiębiorstwach na możliwie najniższym poziomie przy jednoczesnym zapewnieniu ciągłości pracy sprawiają, że coraz więcej małych i średnich firm sięga po outsourcing informatyczny.

Outsourcing IT - obsługa informatyczna firm, czyli przekazanie pod opiekę działu informatycznego firmie zewnętrznej serwisującej sprzęt komputerowy to nie tylko nowoczesny trend w biznesie, ale również bardzo efektywna strategia zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki przekazaniu pełnej odpowiedzialności związanej z działaniem systemu teleinformatycznego, sieci komputerowej, sprzętu komputerowego zewnętrznemu partnerowi, każde przedsiębiorstwo może całkowicie skupić się na maksymalizacji wydajności i zysku. Dzięki wykorzystaniu technologii informatycznych i pracy zdalnej możemy natychmiast reagować na zgłoszenia klinta bezpośrednio z naszej centrali z Bydgoszczy.


Obsługa informatyczna firm



Istnieje także możliwość przekazania tylko wybranych kwestii, aby odciążyć istniejący dział informatyczny.

Korzystając z naszej kompleksowej oferty, macie Państwo pewność, że poszczególne zadania realizują wykwalifikowani ludzie, należący do grupy najlepszych w swojej dziedzinie.

Wsparcie użytkownika końcowego:

  • Profesjonalny Help Desk działający w oparciu o dostępny poprzez internet system rejestracji zdarzeń serwisowych,
  • Naprawa, instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych Windows/Linux,
  • Instalacja i konfiguracja klientów pocztowych,
  • Czyszczenie i defragmentacja dysków i rejestrów,
  • Konfiguracja zabezpieczeń systemu,
  • Instalacja i konfiguracja ścian ogniowych i programów antywirusowych,
  • Szkolenia z obsługi systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego i specjalistycznego,
  • Serwis komputerowy

Administracja serwerami, sieci komputerowe:

  • Instalacja i konfiguracja systemów serwerowych (Windows 2000/2003/2008/Linux/FreeBSD).
  • Konfiguracja serwerów poczty,
  • Konfiguracja serwerów plików,
  • Konfiguracja serwerów baz danych,
  • Konfiguracja serwerów WWW.

Bezpieczeństwo danych/systemów:

  • Archiwizacja danych dzienna/tygodniowa/miesięczna,
  • Szyfrowanie danych,
  • Tunele VPN
  • Odzyskiwanie utraconych danych,
  • Systemy IDS,
  • Usługi DataCenter.

Sieci teleinformatyczne:

Doradztwo, opieka informatyczna:

Przykładowe wdrożenia

Sieć, połączenie oddziałów
Modernizacja sieci komputerowej, rejestracja i autoryzacja połączeń internetowych
Budowa sieci WiFi i rejestracja połączeń internetowych
Faks elektroniczny