• Partner24 Sp. z o.o. | ul. Fordońska 87 | 85-719 Bydgoszcz

Outsourcing IT - usługi informatyczne dla firm

Awaria systemu informatycznego w szczególności sieci komputerowej zwykle ma miejsce w najmniej oczekiwanym momencie powodując ogromne straty finansowe. Jednocześnie, większość małych i średnich firm nie może sobie pozwolić na utrzymanie własnego działu IT, który generując wysokie koszty stałe jednocześnie nie gwarantuje odpowiednio wysokiej jakości świadczonych usług opieki informatycznej. Z tego powodu coraz więcej małych i średnich firm sięga po outsourcing informatyczny.

Outsourcing IT - usługi informatyczne dla firm, czyli przekazanie pod opiekę działu informatycznego firmie zewnętrznej serwisującej sprzęt komputerowy, serwery czy sieć komputerową to nie tylko nowoczesny trend w biznesie, ale również bardzo efektywna strategia zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki przekazaniu pełnej odpowiedzialności związanej z działaniem systemu teleinformatycznego, sieci komputerowej, sprzętu komputerowego zewnętrznemu partnerowi, każde przedsiębiorstwo może całkowicie skupić się na maksymalizacji wydajności i zysku. Jesteśmy w stanie pomóc w efektywnym wykorzystaniu już istniejącej infrastruktury, zoptymalizować działanie poszczególnych procesów biznesowych, jak również kompleksowo zaprojektować i stworzyć od nowa całą infrastrukturę techniczną. Nasze usługi IT obejmują również doradztwo i zakup optymalnego sprzętu i oprogramowania, wdrożenie i utrzymanie rozwiązań IT, administrację serwerów i sieci, wizyty kontrolne, a także przeprowadzenie warsztatów i szkoleń dla pracowników.

Dzięki wykorzystaniu technologii informatycznych i pracy zdalnej możemy natychmiast reagować na zgłoszenia, rozwiązywać zaistniałe problemy dotyczące awarii sieci, serwerów, stacji roboczych, niwelującym tym samym przestoje w pracy, które zwykle generują największe straty finansowe.

Istnieje także możliwość przekazania tylko wybranych kwestii, aby odciążyć istniejący dział informatyczny.

Korzystając z naszej kompleksowej oferty, macie Państwo pewność, że poszczególne zadania realizują wykwalifikowani ludzie, należący do grupy najlepszych w swojej dziedzinie. Oferujemy rzetelną, stała i profesjonalną obsługę informatyczną, dopasowaną do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego Klienta.

Wsparcie użytkownika końcowego:

  • Profesjonalny Help Desk działający w oparciu o dostępny poprzez internet system rejestracji zdarzeń serwisowych,
  • Naprawa, instalacja, konfiguracja systemów operacyjnych Windows/Linux,
  • Instalacja i konfiguracja klientów pocztowych,
  • Czyszczenie i defragmentacja dysków i rejestrów,
  • Konfiguracja zabezpieczeń systemu,
  • Instalacja i konfiguracja ścian ogniowych i programów antywirusowych,
  • Szkolenia z obsługi systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego i specjalistycznego,
  • Serwis komputerowy

Administracja serwerami, sieci komputerowe:

  • Instalacja i konfiguracja systemów serwerowych (Windows Server/Linux/FreeBSD).
  • Konfiguracja serwerów poczty,
  • Konfiguracja serwerów plików,
  • Konfiguracja serwerów baz danych,
  • Konfiguracja serwerów WWW.

Bezpieczeństwo danych/systemów:

  • Archiwizacja danych dzienna/tygodniowa/miesięczna,
  • Szyfrowanie danych,
  • Tunele VPN,
  • Odzyskiwanie utraconych danych,
  • Systemy IDS,
  • Usługi replikacji danych,
  • Wdrażanie rozwiązań klastrowych – wirtualizacja

Sieci teleinformatyczne:

  • Projektowanie i budowa sieci komputerowej LAN i WLAN,
  • Projektowanie i budowa sieci WLAN
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu sieciowego (switche, routery, firewalle, print servery),
  • Konfiguracja usług sieciowych,
  • Telefonia VoIP, rozszerzenie funkcjonalności konwencjonalnej centrali PBX

Doradztwo, opieka informatyczna:

  • Doradztwo w zakresie doboru technologii informatycznych,
  • Nadzór nad realizacją projektów informatycznych,
  • Audyty informatyczne