• Partner24 Sp. z o.o. | ul. Fordońska 87 | 85-719 Bydgoszcz

Telefonia VoIP

Foto - Telefonia VoIP

W oparciu o już gotową infrastrukturę informatyczną w firmie można zainstalować telefonię IP. Rozwiązanie VoIP w porównaniu z konwencjonalną centralą telefoniczną PBX ma kilka plusów. Charakteryzuje się niskim kosztem wdrożenia usługi – funkcje centrali przejmuje oprogramowanie instalowane na serwerze, nie jest potrzebne dedykowane urządzenie (centrala telefoniczna). Szersza funkcjonalność w porównaniu do klasycznych rozwiązań – rozmowy niekoniecznie trzeba prowadzić przez telefon. Funkcję aparatu może przejąć komputer, dedykowana aplikacja na telefon komórkowy, czy kolektor danych w przypadku integracji z systemem do zarządzania firmą lub programem magazynowym WMS. Rozwiązania VoIP charakteryzują się możliwością integracji z innymi elementami w firmie. Centrala VoIP może przejąć numerację przypisaną do centrali konwencjonalnej. Nasza firma zajmuje się instalacją, konfiguracją rozwiązań VoIP jak i tworzeniem dedykowanego oprogramowania.

Segmentacja lokalnej sieci komputerowej

Wirtualne sieci lokalne (VLAN) umożliwiają podział fizycznej sieci komputerowej na logiczne, odizolowane segmenty. Fizyczna sieć komputerowa może być podzielona na logiczne segmenty, gdzie ruch będzie odseparowany i możliwy jedynie wewnątrz określonego segmentu.

Więcej o lokalnej sieci komputerowej